Reklamacje
W sklepie leantoys.pl zależy nam na szybkim rozpatrzeniu Państwa reklamacji. Aby całkowicie ułatwić Państwu proces dokonywania reklamacji, zminimalizować ryzyko pomyłki i ewentualne koszty, wprowadziliśmy w naszym sklepie innowacyjne rozwiązanie.
Wystarczy, że zalogujesz się na swoje konto i w 3 prostych krokach zgłosisz reklamację towaru.
Jeżeli zakup został dokonany przez allegro.pl należy aktywować konto, które zostało założone automatycznie podczas składania zamówienia. W tym celu należy udać się na stronę logowania. Później należy kliknąć w link "Nie pamiętam loginu lub hasła" i podać adres email podany w koncie allegro. Po potwierdzeniu na email przyjdzie wiadomość, dzięki której za pomocą jednego kliknięcia będzie można zalogować się do konta z którego zostało złożone zamówienie.
Prosimy pamiętać o starannym zapakowaniu i zabezpieczeniu przesyłki.
Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek za pobraniem oraz bez widocznego numeru RMA NA PACZCE.
Towar, którego reklamacja nie zostanie uznana, będzie odesłany na koszt
W przypadku dodatkowych pytań proszę o kontakt telefoniczny bądź mailowy.